Nowe Horyzonty: Rozwój i Innowacje w Świecie Triathlonu
Super League Triathlon (SLT), założona w 2017 roku przez Michaela D’hulsta, Leonida Boguslavsky’ego i czterokrotnego mistrza świata w triathlonie Chrisa McCormacka, miała na celu zrewolucjonizowanie wydarzeń triathlonowych i stworzenie globalnej, skoncentrowanej na fanach marki sportowej. Pomimo wyzwań związanych z COVID-19 i zmiennością ekonomiczną, SLT ugruntowała swoją pozycję w profesjonalnych wydarzeniach, esporcie i masowych imprezach. W styczniu 2024 roku SLT zostanie przemianowane na SuperTri.
Innowacje i Wzrost
SLT zyskało popularność dzięki nowemu formatowi wydarzeń, które są krótsze, dynamiczniejsze i bardziej ekscytujące. W 2022 roku cztery główne wydarzenia SLT przyciągnęły 51 milionów widzów, a w 2023 roku odnotowano znaczny wzrost oglądalności, szczególnie w Europie i na Bliskim Wschodzie. SLT wprowadziło również innowacje w esporcie, tworząc Arena Games we współpracy z World Triathlon i Zwift, co przyciągnęło nową bazę fanów.
Strategia Trójwymiarowa
SLT przyjęło trójwymiarowe podejście, koncentrując się na profesjonalnych wydarzeniach, esporcie i masowych imprezach. Organizacja przejęła kontrolę nad wydarzeniami masowymi w USA, w tym prestiżowymi triathlonami w Chicago i Nowym Jorku. SLT również zatrudniło Scotta Nilsona z Spartan jako swojego pierwszego amerykańskiego menedżera generalnego.
Ewolucja Marki i Nowe Partnerstwa
Nowa marka SuperTri ma na celu przyciągnięcie komercyjnych partnerów i wzmocnienie pozycji SLT jako innowacyjnej i dynamicznej marki. SLT poszukuje partnerów, którzy podzielają ich pasję do sportu i chcą być częścią przekształcania całej dyscypliny.
SLT planuje dalszą ekspansję i innowacje, koncentrując się na dostosowaniu kalendarza wydarzeń do potrzeb elitarnych sportowców i rozważając współpracę z innymi kluczowymi graczami w świecie triathlonu. Organizacja ma również na celu stworzenie ścieżek dla młodych talentów i dalsze promowanie zdrowia długoterminowego tego sportu.